GDPR

STOP Panicii! GDPR – pe înțelesul tău

Lucrăm zi de zi la cabinet cu adrese fizice, numere de telefon, adrese de mail sau coduri numerice personale ale clienților noștri. Și până de curând nu ne-am gândit că acest lucru poate reprezenta un risc pentru afacerea noastră.

Din 25 mai 2018 a început aplicarea Regulamentului referitor la Protecția datelor personale (GDPR) în toate statele membre, ai auzit, nu?

Amenzile pentru încălcarea sau nerespectarea acestor reguli pot ajunge până la 20 milioane de euro sau  4% din cifra de afaceri a firmei pe anul anterior, oricare dintre ele este mai mare. Nu te panica!

Venim în ajutorul tău invitându-te pentru aproximativ 5 ore într-un cadru non-formal,  la o cafenea, să  identificăm și să lămurim împreună situațiile cu care ai putea să te confrunți în cabinet, în cadrul unui workshop interactiv special construit pentru domeniul medical, în care îți propunem să:

  • te ajutăm să navighezi mai ușor în hățișul de situații generate de reglementările privind protecția datelor personale astfel încât cabinetul sau compania ta să își continue activitatea fără riscul de a primi plângeri sau amenzi usturătoare
  • discutăm despre implementarea măsurilor de protecție a datelor personale în cabinetul tău atât în ceea ce privește pacienții cât și angajații
  • îți oferim exemple concrete de situații și documente aferente acestora

Noi știm cât de important este timpul tău și că fiecare oră petrecută în afara cabinetului are impact negativ asupra afacerii tale. Având în minte acest lucru am construit  workshop-ul ținând cont de nevoile tale, comprimând și adaptând în mod eficient toată informația cuprinsă în sutele de pagini ale Regulamentului și ghidurilor aferente.


Valoarea cursului este de 1350 lei cu TVA inclus, dar ne-am gândit și la bugetul tău, de aceea îți oferim un preț special de 1070 lei cu TVA inclus, dacă :

  • participi la unul din cursurile din data de 25 sau 26 sau 27 iunie și achiți taxa de participare până pe data de 20 iunie 2018

sau

  • participi la unul din cursurile lunii iulie și achiți taxa până la data de 29 iunie 2018.

Ce primești:

  • 5 ore de prezentare a celor mai importante articole din Regulament care sunt aplicabile domeniului tău special din partea a 2 traineri cu experiență în domeniul juridic și medical
  • un ghid concis de management al riscului privind prelucrarea datelor cu caracter personal al persoanelor fizice
  • documente model necesare și obligatorii conform GDPR – de exemplu:
    • acord confidențialitate angajat
    • consimțământ prelucrare date client/ pacient/ proprietar de animale
    • model politică de securitate date
    • model de politică de prelucrare a datelor cu caracter personal
    • model de contract de prestări servicii în acord cu politica de prelucrare a datelor și confidențialitate incluse
    • model fișă de post cu GDPR inclus
    • model de contract de muncă în care s-a inclus clauza de confidențialitate în domeniul protecției datelor cu caracter personal
    • model cerere de acces/ de rectificare/ de stergere de date personale
    • model de plângere pentru exercitarea dreptului la acces/ la intervenție/ la opoziție în privința datelor cu caracter personal
  • 30 puncte EMC oferite de Revista Română de Farmacologie și Medicină Veterinară pentru 2018 (daca nu esti deja abonat) sau pentru 2019
  • Materiale de curs în formă electronică
  • Diplomă de participare
  • Pauză de cafea

TRAINERII

Teodora Man-Paraschiv

Master trainer și consultant, absolventă a Facultății de Drept din cadrul Universității București, cu peste 27 de ani de experiență profesionalăa ocupat diverse poziții de management, conducând echipe formate din 6 până la 450 de oameni. Cea mai mare parte din experiența profesională a fost în relație directă cu clienții la această experiență adăugându-se experiențele de jurist în domeniul piețelor de capital, de trainer și de consultant.

A dezvoltat și implementat programe de dezvoltare organizațională și a performanței umane în peste 30 de organizații, atât din domeniul public cât și din cel privat, în 6 țări de pe 2 continente. Certificată în peste 20 de programe internaționale și instrumente de leadership și relații cu clienții, a livrat peste 1000 de sesiuni de training și workshop-uri.

 Certificări:

-primul trainer profesionist certificat  IATA (International Air Transport Association) din România – 2008;

-consultant expert Human Synergistics – din 2008;

-coach executiv, certificat Performance Consultants UK (John Whitmore) – din 2008;

-consultant senior SDI (Strenght Deployment Inventory) – din 2013

-> 15 ani experiență de training

-domeniile principale de expertiză: servicii către clienți, management și leadership;

-> 1000 de cursuri susținute în industrii precum: producție, automotive, exploatare și producție, telecom, IT, transporturi, logistică, servicii utilități, finanțe-bănci, industria farmaceutică, vânzări retail


Dr. Adriana Nae

Consultant, absolventa a Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila”, a ocupat diverse poziții de management in companii care deservesc sectorul medical privat. În ultimii 19 ani și-a desfășurat activitatea în relație directă cu medicii.

În calitate de consultant a oferit solutii optime de finantare, a elaborat, supervizat și eficientizat business-plan-uri și fluxuri de lucru pentru diverși operatori medicali din domeniul privat. A absolvit cursuri de comunicare, vanzari, time management și project management.


 Organizatori:

 

 


INSCRIERI:

Inscrierile se pot face la:

Andreea Rotundu 

TEL: 0784/002.104
E-MAIL: REDACTIA@INNOVATIONINHEALTH.RO

sau folosind formularul de mai jos:

 

 


TAXA

 Standard: 1350 lei cu TVA inclus

sau

PROMOTIE: 1070 lei cu TVA inclus, dacă:

  • participi la unul din cursurile din data de 25 sau 26 sau 27 iunie și achiți taxa de participare până pe data de 20 iunie 2018

sau

  • participi la unul din cursurile lunii iulie și achiți taxa până la data de 29 iunie 2018.

 

Plata taxei se face pe urmatoarele coordonate:

S.C. INNOVATION IN HEALTH CENTER S.R.L
CUI: 38637290
R.C.: J40/20963/2017
Sediul Social: Str. Splaiul Independentei nr. 273, Bucuresti, Sector 6
 
CONT IBAN:  RO91BACX0000001601177000
Banca Unicredit Bank, Sucursala Orizont

La efectuarea platii prin transfer bancar, trebuie sa specificati in rubrica “Observatii”: “Taxa Workshop GDPR (ziua preferata dintre 25, 26, 27) iunie  sau iulie. Imediat cum se confirma plata, veti primi de la noi factura fiscala aferenta platii si confirmarea inregistrarii la curs.